ՀՀ-ՈՒՄ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՌԵԶԻԴԵՆՏԻ ԿԱՐԳԱՎԻՃԱԿԻ ՀԱՍՏԱՏՈՒՄ․ Ի՞ՆՉ ՓԱՍՏԱԹՂԹԵՐ ԵՆ ԱՆՀՐԱԺԵՇՏ ՆԵՐԿԱՅԱՑՆԵԼ

29 հոկտեմբերի 2021 | Հարկային-մաքսային | Цитата

ՊԵԿ-Ը ՊԱՏԱՍԽԱՆՈՒՄ Է ՔԱՂԱՔԱՑԻՆԵՐԻ ՀԱՐՑԵՐԻՆ
Ի՞նչ փաստաթղթեր են անհրաժեշտ ներկայացնել ՀՀ-ում հարկային ռեզիդենտի կարգավիճակի հաստատման մասին տեղեկանք ստանալու համար։

Պատասխան՝ ՀՀ հարկային օրենսգրքի 314-րդ հոդվածի համաձայն՝ Հայաստանի Հանրապետության ռեզիդենտի կարգավիճակը հաստատող տեղեկանք ստանալու նպատակով հարկ վճարողը հարկային մարմին է ներկայացնում հետևյալ փաստաթղթերը.

Կազմակերպության դեպքում՝ 
1. օտարերկրյա պետությունում ստացած եկամուտների մեծության վերաբերյալ փաստաթղթերի պատճենները, 
2. առկայության դեպքում՝ նաև եկամուտների ստացումը հիմնավորող փաստաթղթերի պատճենները:

Ֆիզիկական անձի դեպքում` 
1. օտարերկրյա պետությունում ստացած եկամուտների մեծության վերաբերյալ փաստաթղթերի պատճենները, 
2. քաղաքացու անձնագրի բոլոր էջերի պատճենները, 
3. ՀՀ-ում անձի գտնվելու ժամանակահատվածի հաշվարկման աղյուսակը:


Անուն*
Ձեր էլ. հասցեն*
Ուղարկվող էլ. հասցեն*
 

Читать так же по темам:

Комментарии

нет комментариев

Написать комментарий

Комментарии может оставить только зарегистрированный пользователь.
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Неправильный логин/пароль
Почта
Пароль
 
Имя (обязательно)
Почта (обязательно)
Пароль (обязательно)
 

Баннерная сеть СИП-ДБ©
«Բուկինիստ» ՍՊԸ
Որոնել նյութ ըստ ամսաթվի
  • Հայաստանի Արդյունաբերողների և Գործարարների (Գործատուների) Միություն
  • «Delta Beta» PR-գործակալություն