• Armenianeconomy.com

Հայաստանում չեն երկարացնի ավտոներկրողների արտոնությունները

15 հունվարի 2020 | Օրենսդրություն | Цитата

Այս օրինագծով նախատեսվում է երեք տարով հետաձգել ԱԱՀ վճարումը ավտոմեքենա ներկրողների համար մինչեւ 2023 թվականի հունվարի 1-ը։ Այս մասին խորհրդարանի Տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նիստում, Հարկային օրենսգրքում լրացումներ կատարելու մասին օրինագծի քննարկման ժամանակ, հունվարի 15-ին ասաց «Լուսավոր Հայաստան» կուսակցության պատգամավոր Գուրգեն Բաղդասարյանը։

Նրա խոսքով՝ վերջին երկու տարում ոլորտը բուռն աճ է գրանցել։ «Դա հանգեցրել է խառը՝ անվադողերի, յուղերի, պահեստամասերի շուկաների զարգացմանն ու ընդլայնմանը»,- նշել է Բաղդասարյանը։ Նա նաեւ հիշեցրել է, որ ԵՏՄ երկրների քաղաքացիների կողմից մեքենաներ գնելը անուղղակիորեն ազդել է հանրային սննդի եւ հյուրանոցային բիզնեսի զարգացման վրա, եւ մեքենաների վաճառքի ու վերավաճառքի արդյունքում ի հայտ են եկել խոշոր հարկատուներ։ «Ներկրվող մեքենաները կարելի է պայմանականորեն բաժանել 3 խմբի՝ նոր, միջին տարիքի (մինչեւ 10 տարեկան) եւ հին (ավելի քան 10 տարեկան)։ Այս օրինագծով առաջարկում ենք հնարավորություն տալ շարունակել այն մարդկանց աշխատանքը, ովքեր զբաղվում են երկրորդ կարգի ներմուծմամբ»,- պարզաբանել է պատգամավորը։

Կառավարության ներկայացուցիչը՝ Հայաստանի ֆինանսների փոխնախարար Արման Պողոսյանն իր հերթին դեմ արտահայտվեց այս նախաձեռնությանը՝ բացատրելով, որ աշխարհի այլ երկրներում տարբեր տոկոսադրույքներ են գործում միայն առաջնային նշանակության ապրանքների՝ հացի, դեղերի, աղի եւ այլնի համար։ «Բացի այդ, դրանից պետք է շահի սպառողը, իսկ այս դեպքում շահում է ներկրողը»,- ընդգծեց Պողոսյանը՝ ավելացնելով, որ այդ դեպքում կխախտվեն Հայաստանի պարտավորությունները միջազգային ասպարեզում, ինչպես նաեւ կնվազեն հարկային մուտքերը։

Խորհրդարանական հանձնաժողովի ներկայացուցիչ, կառավարող «Իմ քայլը» դաշինքի պատգամավոր Բաբկեն Թունյանն իր հերթին հիշեցրեց, որ ավտոմեքենաները Հայաստանում հիմնականում գնել են ղազախստանցիները։ «Հիմա դուք առաջարկում եք վաստակել  արտոնությունների տրամադրման հաշվին։ Այսինքն՝ ԵՏՄ անդամներին պետք է ասենք՝ «փակեք ձեր աչքերը» եւ մեզ վաստակելու հնարավորություն տվեք, իսկ դուք եկեք ու վերցրեք հայկական համարներով մեքենա՞ն»,- դժգոհել է Թունյանը՝ նման գործողություններն անվանելով անբարեխիղճ մոտեցում գործընկերների հանդեպ։

Բավական երկարատեւ քննարկումներից հետո խորհրդարանական պրոֆիլային հանձնաժողովը բացասական եզրակացություն տվեց այս օրինագծին։

Հիշեցնենք, որ 2020 թվականից Հայաստանում ուժի մեջ է մտել ԵՏՄ կանոնակարգը, որն արդեն 5 տարի գործում է միության մյուս երկրներում։ Դրա արդյունքում մաքսատուրքերը երրորդ երկրներից ներկրվող մեքենաների համար էապես բարձրացել են։

news.am


Անուն*
Ձեր էլ. հասցեն*
Ուղարկվող էլ. հասցեն*
 

Читать так же по темам:

Օրենսդրություն
• Կառավարությունը շարունակում է տնտեսավարողների մոտ առաջացած ֆինանսական խնդիրների մեղմմանն ուղղված գործընթացը• «Պետական գնումների մասին ընթացակարգում հակաճգնաժամային միջանկյալ մեխանիզմի կիրառման պայմանները սահմանելու մասին» ՀՀ կառավարության որոշման նախագիծ• «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին• Կառավարությունը հարկային արտոնություն տրամադրեց կարագի արտադրության ներդրումային ծրագրին• ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒԹՅԱՆ 2002 ԹՎԱԿԱՆԻ ԴԵԿՏԵՄԲԵՐԻ 5-Ի ԹԻՎ 1936-Ն ՈՐՈՇՄԱՆ ՄԵՋ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԵՎ ՓՈՓՈԽՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ• Հայաստանում կգործի Բիզնեսի բարեվարքության ակումբ• ՀՀ ՀԱՐԿԱՅԻՆ ՕՐԵՆՍԳՐՔՈՒՄ ԼՐԱՑՈՒՄՆԵՐ ԿԱՏԱՐԵԼՈՒ ՄԱՍԻՆ• «Բազմազավակ ընտանիքների մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծ• «Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացու անձնագրի մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» և «Նույնականացման քարտերի մասին» օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքների նախագծեր

Комментарии

нет комментариев

Написать комментарий

Комментарии может оставить только зарегистрированный пользователь.
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Неправильный логин/пароль
Почта
Пароль
 
Имя (обязательно)
Почта (обязательно)
Пароль (обязательно)
 

In Tour Expo 2018СТРОИТЕЛЬСТВО И ИНТЕРЬЕР 2018
Баннерная сеть СИП-ДБ©
«Բուկինիստ» ՍՊԸ
Որոնել նյութ ըստ ամսաթվի
  • Հայաստանի Արդյունաբերողների և Գործարարների (Գործատուների) Միություն
  • «Delta Beta» PR-գործակալություն