Ռուս գործարար․ Իրանից տարանցման համար մրցակցությունում Հայաստանը կարող է առաջ անցնել Ադրբեջանից ու Կասպից ծովից

Հայաստանը կարող է հաղթել Իրանից Ռուսաստան տարանցման համար մրցակցությունում։ Այս մասին NEWS.am–ի թղթակցին հայտնել է «ՌուսԻրանԷսպո» ընկերությունների խմբի գլխավոր տնօրեն Ալեքսանդր Շարովը։

Իրանի ու Հայաստանի միջեւ մեքենաներով բեռնափոխադրումների հոսքն աճում է ու հիմա կազմում է ամսական 500 մեքենա։ Բայց կա այն ավելացնելու իրական հնարավորություն՝ Ռուսաստանից բեռների հաշվին, հավելել է Շարովը։

Կասպից ծովով բեռնափոխադրումները ավելի երկար են տեւում ՝ 10-15 օր,քանի որ ստիպված են նավին սպասել։ Ադրբեջանի տարածքով ավելի արագ է, բայց այնտեղ տարանցման վճարները մոտ 1000 դոլար են։ «Իսկ եթե Հայաստանի ու Վրաստանի տարածքով կատարվի, ապա կարծես մոտ 300 դոլար կլինի։ Այո, այստեղ սերպանտին է, ավելի շատ ժամանակ կպահանջվի ճանապարհի համար,վառելիքի, բայցեւայնպես խնայողություն կլինի»,- հայտնել է Շարովը։

Դրա համար էլ Հայաստանը պետք է գրավիչ դարձնել ռուս ներմուծողների համար։ Դրա համար կա այսպիսի տարբերակ՝ ԱԱՀ-ն, որը հայկական մաքսատունը վերցնում է Իրանից ներմուծման ժամանակ, պետք է ռուսական բյուջե փոխանցել (այն պայմանով, եթե ապրանքը Ռուսաստան է գնում)։

«Երկու կողմերն էր կշահեն։ Ռուսաստանին կստանա ԱԱՀ-ն, իսկ Հայաստանը՝ տարանցման վճարները ու լոգիստիկայից ստացված եկամուտները։ Առանց լոգիստիկայի հնարավոր չի լինի։ Ենթադրենք, Իրանից Ռուսաստանի համար ապրանք են բերում։ Իրանից Հայաստան բերեցին 200 տոննա ապրանք։ Դրանից ենթադրենք 50 տոննան Ռոստով պետք է գնա,իսկ 150-ը՝ Եկատիրինբուրգ։ Ուրեմն կարելի է այստեղ պահեստ կառուցել, ձեւավորել բեռները ու ուղարկել դրանք։ Իակ այդ ծառայություններից ստացված եկամուտներն էլ Հայաստանում կմնան»,- նշել է Շարովը։

Առաջ Իրանից Ռուսաստան հանրահայտ տարանցիկ կետ էր Ակտաու նավահանգիստը, բայց Ղազախստանը հրաժարվել է ԱԱՀ- ն Ռուսաստանին փոխանցել։ Արդյոնքում, որպեսզի իր ԱԱՀ-ն վաճառքի ժամանակ պարտագրի, ռուսական ներմուծողը ստիպված էր ղազախ գործընկերներից ծանուցագրերի սպասել, իսկ հետո դրանք ուղարկել ՌԴ հարկային մարմիններ, որպեսզի ԱԱՀ-ի դուրս գրվեր ու չկցվեր ապրանքի արժեքին։

Եթե Հայաստանը ԱԱՀ հարցում ժլատություն չանի, ապա կարող է շահել շատ գործածական երթուղով բեռների տարանցման հարցում, ամփոփեց Շարովը։

news.am


Անուն*
Ձեր էլ. հասցեն*
Ուղարկվող էլ. հասցեն*
 

Читать так же по темам:

Միջազգային համագործակցություն
• Մոսկվան Հայաստանին վերստին թույլատրել է կաթնամթերք արտահանել ՌԴ• Հայաստանի և Իրանի միջև ապրանքաշրջանառությունը մի քանի տարիների ընթացքում աճել է 2-3 անգամ. դեսպան• Հայաստանի և Ղազախստանի միջև ստորագրվել են մի շարք փաստաթղթեր• Գևորգ Պապոյանն ընդունել է Հայաստանում Պարենի և գյուղատնտեսության կազմակերպության ներկայացուցիչ Ռայմունդ Յելեի գլխավորած պատվիրակությանը• Հայ-ղազախական հարաբերությունները վերջին տարիների կտրվածքով ունեն բավականին լուրջ զարգացում․ Թաթուլ Մանասերյան• Ասիական զարգացման բանկի ձեռբերումները Հայաստանում 2023թ.-ին• Ինդոնեզիան ցանկանում է այս տարի ԵԱՏՄ-ի հետ առևտրային գործարք կնքել• Շվեյցարիան մեկնարկում է 9 միլիոն շվեյցարական ֆրանկ արժողությամբ 10-ամյա նախագիծ• ԵՄ-ն 30 000-ական եվրոյի դրամաշնորհ է հատկացրել Սևան և Չարենցավան քաղաքներին

Комментарии

нет комментариев

Написать комментарий

Комментарии может оставить только зарегистрированный пользователь.
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Неправильный логин/пароль
Почта
Пароль
 
Имя (обязательно)
Почта (обязательно)
Пароль (обязательно)
 

Баннерная сеть СИП-ДБ©
«Բուկինիստ» ՍՊԸ
Որոնել նյութ ըստ ամսաթվի
  • Հայաստանի Արդյունաբերողների և Գործարարների (Գործատուների) Միություն
  • «Delta Beta» PR-գործակալություն