Հայաստանը BBC-ի, Euronews-ի և Forbes-ի էջերում. Զբոսաշրջության կոմիտեն միջազգային նոր համագործակցություններ ունի

 Զբոսաշրջության կոմիտեի միջազգային նոր համագործակցությունների արդյունքում Հայաստանն այս տարի հայտնվել է BBC-ի, Euronews-ի և Forbes-ի էջերում: Հեղինակավոր լրատվամիջոցների մեծ լսարանին է ներկայացվել Հայաստանի զբոսաշրջային գրավչությունը:

«Արմենպրես»-ի հետ զրույցում այս մասին ընդգծեց Զբոսաշրջության կոմիտեի մարքեթինգի և խթանման վարչության ղեկավար Անուշիկ Սահակյանը՝ նշելով, որ նման համագործակցությունների լավագույն հարթակը ճանաչողական այցերն են, որոնք էլ հնարավորություն են տալիս հայտնվել արտասահմանյան տարբեր պարբերականների էջերում և բլոգներում:

«Ճանաչողական այցերի շրջանակում թիրախային երկրներից ընտրվում են մեդիա ներկայացուցիչներ, բլոգերներ, որոնց մենք հրավիրում ենք Հայաստան՝ միջինում 4-5 օրով՝ հատուկ ծրագրով, որի ընթացքում իրենց ծանոթացնում ենք մեր երկրի հետ: Հետո նրանք հոդվածների և նյութերի տեսքով հրապարակումներ են անում մեդիա հարթակներում և սոցցանցերում և այն հարթակներում, որտեղ աշխատում են:

Նման այցեր այս տարի արդեն իրականացվել են, որի արդյունքում հայտնվել ենք Forbes-ի էջերում, որը շատ մեծ քայլ էր մեզ համար: Շուտով պատրաստ կլինի BBC-ի նկարահանած տեսահոլովակը, որը վերջնական հաստատման փուլում է: Այն կցուցադրվի իրենց ալիքներով և կտրամադրվի նաև մեզ, որպեսզի մենք նույնպես այն տարածենք: Euronews-ի հետ համագործակցությունը հոդվածների տեսքով է՝ երկու հոդվածից առաջինը տպագրվել է, երկրորդին դեռ սպասում ենք»,-նշեց Անուշիկ Սահակյանը:

Նա ընդգծեց՝ նման հոդվածները Հայաստանի համար շատ կարևոր են, քանի որ սրանք հեղինակավոր լրատվամիջոցներ են և ունեն շատ մեծ լսարան:

Անդրադառնալով միջազգային հարթակներում ծավալվող մյուս աշխատանքներին, Զբոսաշրջության կոմիտեի մարքեթինգի և խթանման վարչության ղեկավարը նշեց, որ, ըստ կատարված ուսումնասիրությունների և վիճակագրական տվյալների՝ ամեն տարի ընտրվում են թիրախային երկրներ, որոնց ուղղությամբ էլ հենց տարվում են համապատասխան աշխատանքները: Այս տարի թիրախային երկրներն են Ռուսաստանի Դաշնությունը, Արաբական Միացյալ Էմիրությունները, ԱՄՆ-ն, եվրոպական երկրներից՝ Իտալիան,  Ֆրանսիան, Գերմանիան:

Անդրադառնալով միջազգային զբոսաշրջային ցուցահանդեսների մասնակցությանը՝ Սահակյանը նշեց, որ այս տարի Դուբայում և Բեռլինում արդեն Հայաստանը ներկայացել է հատուկ զբոսաշրջային հնարավորությունները ցուցադրող տաղավարով: Առաջիկայում՝ հոկտեմբերի վերջին, նման ցուցահանդես կլինի Սիգապուրում, որը Հայաստանի համար նոր շուկա է, և սրանք առաջին քայլերն են ասիական շուկա մուտք գործելու ուղղությամբ: Իսկ այս տարվա վերջին միջազգային զբոսաշրջային ցուցահանդեսը, որին Հայաստանը ևս կմասնակցի, կլինի Լոնդոնում:

«Նշեմ, որ ցուցահանդեսներին զուգահեռ նաև կազմակերպում ենք ճանաչողական այցեր: Այս տարի արդեն ունեցել ենք ՌԴ-ի երկու քաղաքում՝ Մոսկվա և Սանկտ Պետերբուրգ, հոկտեմբերի 2-ին լինելու է Իսպանիայի Մադրիդ և Բարսելոնա քաղաքներում և արդեն հոկտեմբերի վերջին կլինի Ճապոնիայի Տոկիո քաղաքում: Նշեմ, որ այս ճանաչողական այցերը երկու կողմի տուրօպերատորներին հնարավորություն է տալիս ծանոթանալ և գործընկերային հարաբերություններ ձեռք բերել»,-ավելացրեց Անուշիկ Սահակյանը:

Նա նշեց՝ Զբոսաշրջության կոմիտեն Հայաստանում և արտերկրում աշխատում է չորս ուղղությունով, որպեսզի  զբոսաշրջիկին ներկայացնեն Հայաստանը համակողմանի:

«Մեր ուղղություններն են բնությունը, արկածային մշակույթը, խոհանոցը և գինին: Հայաստանում նույնպես այս ուղղություններով աշխատանքներ տարվում են, այս տարի արդեն կայացել է մեր «Բացահայտի՛ր Հայաստանը» Domestic Tourism Expo 2023-ը, որտեղ փորձել ենք զբոսաշրջիկներին ներկայացնել, թե յուրաքանչյուր մարզում ի՞նչ առաջարկներ ունենք: 

Այս տարի ևս մեկ կարևոր իրադարձություն ունենք՝ սեպտեմբերի 11-13-ը Հայաստանում կկայանա ՄԱԿ Զբոսաշրջության (UN Tourism) կողմից կազմակերպվող հեղինակավոր 8-րդ «Գինու զբոսաշրջության համաշխարհային համաժողով»-ը: Սա մեծ իրադարձություն է մեզ համար, քանի որ այն թույլ կտա ամբողջ աշխարհի գինեգործներին և գինու սիրահարներին հրավիրել Հայաստան»,- ասաց նա:

Հայաստանը հարուստ պատմություն, մշակույթ և ավանդույթներ ունեցող երկիր է, և այդ ամենը հրաշալի արտահայտվում են փառատոններում: Զբոսաշրջության կոմիտեի մարքեթինգի և խթանման վարչության ղեկավարն ընդգծեց՝ դրանք նաև զբոսաշրջիկին ճիշտ ուղղորդելու գործիք են: Ըստ նրա՝ վերջին տարիներին Հայաստանում շատ փառատոններ են անցկացվում. կոմիտեն այս տարի ևս աջակցում է 12 փառատոնի իրականացմանը, որոշ փառատոններ արդեն կայացել են: Անուշիկ Սահակյանը նշեց՝ հոկտեմբերի առաջին կեսին կանցկացվի արդեն ավանդույթ դարձած օդապարիկների ամենահետաքրքիր և վառ փառատոնը:

Գայանե Գաբոյան 

armenpress.am


Անուն*
Ձեր էլ. հասցեն*
Ուղարկվող էլ. հասցեն*
 

Читать так же по темам:

Պաշտոնական տնտեսական լուրեր
• Բյուջեի պակասուրդը կազմել է 84.6 մլրդ դրամ, հարկային մուտքերը թերակատարվել են 4.7 %-ով• Մանավազյանը, Ղազարյանն ու Դանիելյանը Սյունիքում ծանոթացել են սուբվենցիոն ծրագրերի իրականացման ընթացքին• Ո՞ր դեպքում լիցենզիայի ներդիրի բացակայությունը չի կարող լինել աշխատանքների դադարեցման պատճառ• Այսուհետ կապը մաքսային մարմնի հետ կհաստատվի առցանց, «Կարգո» բեռնային համալիր այցելելու կարիք չկա. ՊԵԿ• Բագրատաշեն, Բավրա և Գոգավան մաքսային անցակետերում աշխատանքներն իրականացվում են ռոտացիոն սկզբունքով• Փոխնախարարը ԵԱՏՄ շուկայում շուտ փչացող ապրանքների արտահանման հարցում արագ մաքսային ձևակերպման անհրաժեշտություն է տեսնում• Հայաստանի դիրքը թույլ է տալիս ապահովել ԵԱՏՄ-Իրան տնտեսական ինտեգրացիոն գործընթացները. Գևորգ Պապոյան• Նոր Նորք վարչական շրջանում կառուցվող 4 հեկտար մակերեսով այգին՝ նվեր Երևանին• Կան 3-4 խոշոր ծրագրեր, որոնք մայրաքաղաքում խնդիրների առումով որոշակի փոփոխություն կբերեն. Սանոսյան

Комментарии

нет комментариев

Написать комментарий

Комментарии может оставить только зарегистрированный пользователь.
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Неправильный логин/пароль
Почта
Пароль
 
Имя (обязательно)
Почта (обязательно)
Пароль (обязательно)
 

Баннерная сеть СИП-ДБ©
«Բուկինիստ»
Որոնել նյութ ըստ ամսաթվի
  • Հայաստանի Արդյունաբերողների և Գործարարների Միություն
  • «Delta Beta» PR-գործակալություն